Yasemin0728 Merve59630 Adetinin üzerinden 2 ay geçti diyorsun canım peki belirtin falan varmiydi. Benimde düzensiz ve şuan 17 gün gecikti. İlk gün 8. Gün ve bugün test yaptım hepsi negatif çıktı 😟
Merve59630 Yasemin0728 kasiklarimda sancı oluyordu ve memelerde sertlik vardı her ay yaşadığım normal adet belirtileriydi ha oldum ha olcam derken hamile kalmışım 😀
Kubrasnyrt Serzeyyyy cok ama cook tesekkur ederim guzel cevabin icin rabbim tum isteyenlere nasip etsin insallah sana ve tum hamilelere rabbim rahat dogum yapmayi nasip etsin saglikla gelsin insallah minigin ❤🤗
Beyzacm Benim de silik çıktı testime bakar msnz ,başlık açtım.(sizinki gbi sanki🙊 )hayırlı bebekler olsun
melikeuyanik Kubrasnyrt benimde aynı şekilde çıktı ama adetime 4 gün kala suan 12 haftalığız gebelik var fakat çok yeni hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻
Kubrasnyrt melikeuyanik cevabin icin tesekkur ederim adetime 4 gun kala yaptigimda biraz daha silikti bundan gittikce koyulasti buda en son bu sabah yaptigim test 😊
Zeys Kubrasnyrt benimki de böyleydi şuan kızım kucağımda 1 aylık olduk bugün😄 hayırlı olsun diyim şimdiden de bi kan testi yaptırın🤗
Kubrasnyrt Zeys pz.tesi yada sali gunu kan vericem 🤗 cok tesekkur ederim tek istedigim saglikli bir gebelik olmasi Allahin izniyle ❤
Elifeminask Kubrasnyrt canm iknci cizgiyi gordmm. Kanla netlestreblrsn. Hakkmda hayrlisi olsn insAllah
Kubrasnyrt Zeynoo21 teşekkür ederim cevap icin oyle yapacagim sonrasinda burada paylasacagim 🤗 hayirli geceler