Fatos0277 Kızlar en zor ayıma girdim resmen ne uyuyabiliyorum tolete gitmekten bıktım zaten canım sürekli Türk kahvesini kaşık kaşık yemek istiyor bel ağrısıda çabası bu arada 35 haftalık hamileyim çok saçmalıyorum galiba
Fatoserin Fatos0277 saçmalamıyorsun canım bende 35+2 bel ağrısı sırt ağrısı çok var ve uyku olayı çok az sağ ve sol tarafım felç oluyor resmen bebek baskısı da çok😊
Fatos0277 zuluu walla kendimden bile sıkılıyorum artık 17 aylık oğlum war inanki bütün gün arkasından koş ölüyorum bide biri bişey dedimi çok sinir oluyorum neymiş çok erken ikincisini getirmişim olacağı warmış oldu işte
zuluu Fatos0277 onlar mi bakıyormuş bana da kısırdın diyorlardı 5 yıl ara verdim diye sen nerelisin bizim burda da çocuk yapmaya getirmek diyorlar😂
Mavimsi45 Fatos0277 çok biliyor herkes ya valla🙄 olan olmus bi kere ne diye boyle seyler soyleyip insani sinir stres sahibi yaparlar ki 🤷♀️ Allah yardimcin olsun canim zor olucak ama birlikte buyucek olmalari cok guzel bence ☺
zuluu Fatos0277 tabiiii en hasindan 😂😂 aşkında babam türk annem kürt ama ben diyarbakirida insanlarınıza çok seviyorum babam bile kürt oldu zamanla