Syh42 Bende fitil olarak kullanıyorum. Doktor yan etkisi3maz daha rahat olur dedi. 2 kez ağızdan aldım günüm mahvoldu 🙄 fitil daha iyi 👍
pumpkin Haftadan beri sabah akşam kullanıyorum şu an 33+3’üz. Kan damarlarıyla temas ettiği için vajinal olarak daha etkili olduğunu söylemişti doktorum.
Ruviiseem esereaa ilk zamanlarda bende çok korkmuş ve zorlanmıştım ama yutmaktan daha etkili dedi doktorum alışınca fark etmiyor eldiven kullanın ama
Snszasla esereaa bende ağızdan 2 defa kullanıyorum günde ilk zamanlar alışana kadar evet yan etkisi oldu ama artık olmuyor leke de kesildi ama yinede tedbir amaçlı kullanıyorum
mmylmz esereaa aynı etkiyi vermıyor ne yazıkkı. fıtıl olan rahme dırekt gıdıyor. ağızdan ıcılen kana karışıyor. korkulacal bırsey yokkı ufacık birşey parmagınla ıcerı dogru ıteceksın. 2 saat kalkmadan yatacaksın. hepsı bu. lütfen fıtıl olarak al
esereaa Çok sağolun kızlar denedim biraz korktum hatta midem bile bulandı ama şuan iyiyim çok şükür lekelenmem olmuyor 4 gündür ama dün gece ilk kez fitili denedim zamanla alışırım inşallah eldiven kullandım önerileriniz için teşekkür ederim ❤️