fasulyeveannesikiraz Çatlaklar için bio oil kullanıp memnun kalan var mı beyaz çatlakların görünümünü azaltıyor mu
Akduygu fasulyeveannesikiraz aslaa hiç işe yaramayan bir yağ. Ve kurumuyor. Bekliyorsun bekliyorsun mecbur giyiniyorsun. Kıyafet çekiyor yağı kıyafet boncuk boncuk yağ damlası oluyor.
KadriyeSlp fasulyeveannesikiraz Bende de inanılmaz işe yaramıştı. Hatta bütün çatlaklarımı geçiren tek yağ. Tek geçerim. Mucize ötesiydi. Belki de kişiyle alakalıdır .
mercimegin_annesi07 fasulyeveannesikiraz benim vücüdümda bi dönem kilo almaya bağlı çatlak olmuştu o ara tazeyken hemen kullandım 3 ay çok düzenli ama hiçbir faydasını görmedim şimdi hamilelikte oluşan çatlaklar için hindistan cevizi yağı daha iyi geliyor elbette vücutla alakası var her cilt aynı olmadığından etkide aynı olmuyor denemek lazım 🤗🌺
Cigdemveminik fasulyeveannesikiraz ben ilk gebeliğimde geç başladm ve çatlak lekerimi azalttı şimdide erken haftada başladm ama ara ara sürüyorm hiç olmadı çok memnunummm🥰
[silindi] Ben içeriğinden dolayı korkup bıraktım a vitamini türevi var ve gebelikte asla cilt bakımında kullanılmaması gereken bir madde her ne kadar bio oil için güvenli fln deseler de ben riske atmak istemedim bıraktım kullanmayı
Scorpion Haftamdan itibaren kullanıyorum suan 30. Haftamdayım ama malesef çatladım 😐 su tüketimim azdı ondan kaynaklı olabilir diye düşünüyorum. Her duş sonrası kullandım. 53le hamile kalmıştım. Suan 63 olmuşumdur muhtemelen 🙃 Kilo oranımda iyi gidiyor. Bünyeyle alakalıda olabilir bilemiyorum 🙂