bir_pasa_annesi Benim bebeğimde olmuştu, günde 3 kere gazlı bez ve gliserinle silmemi önerdi (yurtdışında yaşıyorum) hemen faydasını gördük. Serçe parmağıma gazlı bezi sarıp gliserini damlatıp dilini, damağını temizliyodum. Hem karbonat vs. gibi yakmıyor. Tatlı çünkü tadı