Benim kızım da öyle sakin bir bebek olacağını düşünüyorum (37+5 oldum) Geceleri beni uykumdan uyandırmıyor belli saatleri var o saatlerde hareket ediyor onda da canımı hiç acıtmıyor. Ben de forumlarda yazılanları okudukça bir sıkıntı mı var diye düşünüyordum ama artık şanslı hissediyorum kendimi, karnımda annesini üzmeyen bir kızım var 🥰