Aydeniz09 Kaçıncı hafta da detaylıya girdiniz. Normal de 22 de gidecektim fakat eşim sürekli görevlere gittiği için 21. Haftanın içinde gitmek zorundayım? Erken mi sizce? Kaçıncı haftalarda gittiniz?
Unsalinn_Annesii Aydeniz09 yok erken değil canım 19 da başlıyo diye biliyorum öyle yazıyo genelde her yerde doktorumda 19 da gel demişti 22 23 e kadar çekiliyo sonrasında oluyomu tabi bilmiyorum bende 20. Haftamdayım gidicem haftaya ☺️
Canselugr Aydeniz09 yok Allaha şükür ıyı gayet erken olsa vermezler o tarihi zaten hayırlısı olsun ınsallah senide herkesin gayet saglıklı eli ayagı kucagımıza alırız🤲
Hasibeee Aydeniz09 canım 19-23. haftalar arası yapılıyor detaylı ultrason. 21. hafta gayet uygun için rahat olsun.
Aygul01 20-24 hafta arası yapılıyor ama cihazdan cihaza değişiyor bazileri 23 haftaya kadar cekiyor. Bende bugün girdim post açtım hatta ordada su an bu konu konuşuluyor. Ben 23+4te girdim be 23 haftada girmeyi tavsiye ederim dahada gelişmiş oluyor cunku 🥰
Kvlkgzmerhn Ben 24 de gittim yuzunu göstermedi doktor doger hafta dedi yine gostermedi bugun gittim 26 hafta olduk valla bakti saolsun en son 24e kdr demişti
MinikTavsanim Aydeniz09 ben 20 de yaptırmıştım gittiğim hastanedeki sektederler 18. Haftada başlıyor o zamanda yapılıyor demişti yani erken değil sizinki
fosforlukalem Aydeniz09 ben de 20+0 da yaptırdım. Evet 23-24 haftaya göre küçük oluyorlar ama yüzünü filan gösterdi gayet belli oluyor 😊 Virüsün daha da yayılmasından korktuğumuz için geçen hafta gittik