Zynq DuranBebek Lisedeyken sekizinci renk diye bi kitap okumuştum kızın adı Ela’ydı.. Bir gün kızım olurda Ela koyucam derdim o zamandan beri ☺️ ama şimdi bakıyorum da sağım solum önüm arkam Ela vazgeçtim 😅 Doğa koymayı düşünüyoruz 💜
damlafidan idilberra ben çok istedim beren koymak ama eşim istemiyorum o yüzden vazgeçtik maalesef ama bence en güzel kız ismi