1234Esra Valla ben de adetim 4 gün geciktiren sonra yapmıştım 13 çıkmıştı geç döllenme demişti doktor bı kaç gün bekle tekrar yaptir canım
nlycltk Seher21 anladım geçmiş olsun canım dikkat et artık Allah bida hayırlı haberler almayı nasip eder inşallah 🙏
mlsmrtgll Seher21 canım bende 7 ile öğrenmiştim doktor geç döllenme olmuş dedi sıkma canını belki yumurtlaman geçtir herkesin bünyesi bir degil ☺️ Hayırlı olsun inşallah rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin 🙏🏻🌸