Selmali Tsh değeri ilk aylarda 1.5 seviyelerinde olması lazımmış yüksekliğini yaşayan var mı varsa nasıl düştü çok mu kötü bi durum benim 4.12 çıktı
AycanFb Selmali benim hamilelik önceside vardı bi tane tiriodim yavaş çalışıyormuş. Hamilelikte de yüksek çıktı doktorum hamilelikte olur böyle dedi şimdi ilacımı yükseltti hiçbir sorun yok canım dert etme.
Brc32 Selmali gebeliğim başımdan beri tsh yüksek benimde ilaç kullanıyorum doğuma kadarda kullanacağım sizde düzenli kullandığınız sürece Allah’ın izniyle bişey olmaz