nrsnsfr Ben daha 2-3 gün önce doktoruma sordum bu durumu.Bana ilk kez gidiyormuşum gibi bilgi verdi sağolsun ve pandemi hastanesi olmadıklarını söyledi.Ben inatla üstüne basa basa virüslü koronalı hasta yok dimi diye direttim.Hayır virüslü hasta kabul etmiyor hastanemiz dedi.Ki iddia etmiş olduğunuz gibi olsa bile hastane 2 farklı blok halinde.Acil bölümü de diğer blokta , kadın doğum tarafında değil.