Zynpmira Doktorum balık yemedim için 5 haftalık ta balık hapını içebilirsin hergün dedi ..benim gibi kullanan varmı?
ilkbahar Zynpmira bana da doktorum ilk zamanlar balık önermişti ama ben bi kere tiksindim balıktan yiyemiyorum 🙄 doktoruma da söylemedim yiyemediğimi o yüzden omega felan kullanmıyorum, arada ceviz yiyorum 🙂
Snszasla Zynpmira balık hapı degil ama regenesis max kullanıyorum ben onun içindende omega 3 var vitamin olarak alıyorum
Sltn01 Zynpmira ben sordum bana ilk 3 ay kullanamazsın 3 ay dan sonra başlarız balık hapına dedi ben şimdilik sadece folik asit kullanıyorum . Doktorunuza tekrar sorup teyit ettirin em iyisi
Zynpmira Sltn01 tekrar tekrar sordum kullanabilirsiniz dedi ve çok iyi bi doktor sıra bulunmuyor bu doktora bende kime sorsam kullanmadığı için merak ettim