ebru-kc11 Sibelmurat 30 haftalıgiz. Çok hareketli benimki canımı bile acıtıyor yeri geldiğinde ama çok yorgunsam kıpırdamadan duruyor
Busra221 Sibelmurat 22 haftalık hissetmeye başladım cok cok nadir hissediyorum hatta hareket mi ediyo acaba diyorum kendi kendime
Glcnelz Haftadayım sabah acıkınca tekmeliyor gece yatınca kendi sanırım rahat olmak için sürekli dönüp tekme atıyor. Gün içinde uzandığı da genelde tekmeliyor benim minnoş kızım. 3 haftadır böyleyiz yemek yiyince hiç kımıldamıyor çok minnoşlar ama hareket etmeleri insanı huzurlu ve mutlu ediyor.
Glcnelz Sibelmurat aşırı bir huzur Allahım izniyle hepimiz kucağımıza Sağsağlim alalım bebişlerimizi tek duam bu.
Busrasalt Zuhraa bende şu an 24 haftalık hamileyim hareketleri az kızımın endişeleniyorum niye böyle diye
Zuhraa Busrasalt benim oglusum olucak ama gun icinde de ayaktaysam cok sakin gece durmuyor mesela. Benimde 1 hafraya yakın oyle olmuştu derinden ve az hissediyordum. Dr. Cok hareketli aslında bazen hissedememen normal dedi. Ki duzeldide canım
Zuhraa Sibelmurat plesanta onune gecincede hissedilmiyormiyormus canim öyle okumustum. Icin rahst değilse git dr. Belki endiselenmen gereken durun vardır. Icin rahat eder
Sibelmurat Zuhraa olabilir öylede ..ama işte ilk gebeligim heycan korku sevinç herşey bı arada yaşıyoruz insllah bı sıkıntı çıkmaz tabi
Zuhraa Sibelmurat benimde ilk kuzum bende çok korkmustum hissetmiyorum deyip duruyordum şimdi canavar gibi ❣
Ayse42ayse Bende 26+4 teyim sabah uyandigim zaman ve gece yatarken çok hissediyorum gün içinde hareketli olduğumda hissedemiyorum. oturduğum zaman göbeğimi elledigimde değdiğim yere tekme atıyo kızım 👶🏻