BurinTasKaradag [bilinmeyen] hiçbir şeyi kesmedim. Canım ne isterse yiyorum. Buna ekmek de dahil. Hatta canım sürekli hamur işi ve patates çekiyor ve sürekli de yiyorum 🤗
sydv Alla [bilinmeyen] Alla hayret nasıl o kadar kilo almış onlar alır verir de biz veremeyiz korkuyorum ondan 😂😂😂 zaten zayıf onlar 😀
Aysun2834 [bilinmeyen] bizde 12+5 olduk 2-2,5arası gidip geliyor ama 8.haftamdan beri böyleyim aşırı şişkinlik oldu bende 4.aydan sonra geçer dedi doktor bakalım bekliyoruz kuzumla sağlıklı olsunda başka bi isteğim yok
Aysun2834 [bilinmeyen] inşallah geçer şuan karnım 5-6 aylık gibi bu göbekle doğuma gidenleri tanıyorum etrafımda 😂😂😂 içerde rahat takılmak istiyor sanırım bizimki 😁😁
Aysun2834 iremuhammedd aynı haftadayız kilolarda aynı hadi hayırlısı her aya bir kilo alsak tamamdır 😂😂😂😂Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallahhh 🙏🙏
SEdaK 13 haftalığım ve 5 kilo aldım. Siz nasıl hiç almadınız ya hayret ettim. Benim göbek bile çıktı bayağı ki normalde sıfır göbek ve zayıf bir insanım
tomurcukannesi SEdaK ben çok su içiyorum hamileliğimin başından beri belki ondan almamışımdır. Ama önüme gelenide yemiyorum normal yiyorum hatta normalden az yiyorum ama bence su içmek çok önemli ben 3 litreye yakın içiyorum hergün.
Aysun2834 tomurcukannesi bu su bi bana yaramıyor sanırım 😂😂😂😂elimde su şişesiyle geziyorum ama o kiloyuda alıyorum hani 😂😂😂😂