busra-mutluanne1 38+3 üz gelsin diye bekliyorum hergün🙇🏻♀️ Var mı ben gibi beklemede olan napıyorsunuz gelsin artık diye
busra-mutluanne1 tzeynep benim belimde ağrı oluyor uzun süreli sonra geçiyor bide bebek toplanıyor sürekli o zaman altta ağrı oluyor ama gelen giden nişan sudur vs hiç bişey yok🤦🏻♀️
EsraDeniz24 Ben de 38+1 im bekliyoruz , 37 de gittiğimde 2820 gr dı doktor bebeğin kilosuna az demişti umarım biraz artmıştır 🙏🏻🙏🏻