Kızlar 26 Martta kesemi görmeye gittim doktor 5 haftalık falan var dedi 4mm kesem normal mi doktor olumsuz bişey demedi 9 Nisanda gel bebegi gorur kalp atısını dineleriz dedi ama ben cok tedrginim boş gebelik olur saglıklı olmaz diye bu arada tüp bebek yaptırıyordum transferi olmadan supriz seklde doğal yolla hamile kaldgımı öğrendm🤲🤲🌸