Busradonmezus Arkadaslar tost makinesi öneriniz var mi? Özellikle granit olursa sevinirim. Marka model olarak alabilr miyim?
Hazalperi Busradonmezus fakir rivery kullanıyorum bende ızgara olarakta kullanılıyor çok memnunum ızgara yapıyoruz sık sık köfte tavuk balık
SedaveSusam Busradonmezus ben bunu kullanıyorum 3 senedir 👍🏻 https://www.schafer.com.tr/schafer-nostalgie-waffle-tost-makinesi-3-parca-pembe?gclid=EAIaIQobChMI-enHjsTP6AIVBYnICh0x_gKiEAQYAiABEgKv-fD_BwE
Sahinftma Busradonmezus https://www.arcelik.com.tr/tost-makinesi/k-2385-tg-pisirici 2 yıldır kullanıyorum çok memnunum ızgaralarının çıkarılıp yıkanması da ayrıca kullanışlı
Akduygu Busradonmezus karacanın tost makinesi çok memnunum granit ve baya uygun fiyatlı. Ben iki yıl önce 135e almıştım şimdi 180 sanırım
Deleted5544 5 yıldır kullanıyorum cok memnunum https://www.akakce.com/ev-tipi-tost-makinesi/en-ucuz-arcelik-k-2381-tg-1800-w-tost-makinesi-fiyati,254008031.html
hulyatkknt Canım korkmaz kullanıyorum rose gold renkli geçen sene 525 E aldım Korkmazdan bastırmana gerek kalmadan çok güzel yapıyor tostları tavsiye ederim
Cansu_eraslan Busradonmezus https://www.fakirshop.com.tr/valery-tost-makinasi-kirmizi?gclid=CjwKCAjwg6b0BRBMEiwANd1_SMMvKPAt4dCPeLGPmx2VQrSnNXZvjEorfrg99g2Cb0kdBmsc1WM9HxoC7iUQAvD_BwE
hulyatkknt Busradonmezus he tamam o zaman canım bana da ev hediye olarak Ananem almıştı parasını o vermişti 😂
Baharbal SedaveSusam bense bundan kullanıyorum çok memnunum ama sıcakken yağ çözücü sıktım rengi soldu 😥
fatmakarabakla Döküm tost Makinesi var dökümix diye kullanan arkadaşım çok memnun ama hediye için ayırdığınız bütçeye bağlı tabi hangisini alacağınız