Betultatlisu Kızlar bugün doktor kontrolum vardı. Herşeyin yolunda olduğunu söyledi. 2 hafta sonra 32 haftalık olunca nst ye bağlamaya başlayalım artık dedi. Erken mi. Siz kaçıncı haftada baglandiniz
anne543769 Betultatlisu canım bende merak ediyorum ya şuan 33 haftalığım 36da gel bağlayalım dedi doktorum geç olmaz mı acaba bilen var mı
Betultatlisu Kaderisi ya herşey yolunda görününce acaba dedim erken mi. Neyse merak ediyorum zaten nst yi 😁
Kaderisi Betultatlisu küçük kavonoz kapağı gibi iki tane şeyi bağlıyorlar karnına lastikli ip tutuyor onları işte bende 2 hafta önce girdim yani bebeğinin kalp atışlarını duyuyorsun keyifli 😊
Alyami Betultatlisu perşembe günü gittim doğumum 15 mayısa denk geliyor bana dediği 5 mayısta gelirsin çatı muyanesi yaparız normal doğuma uygun mu değil mi diye bu virüsten dolayı bir sorun olmadığı sürece gelmene gerek yok dedi 🙄🙄🙄
CananAkdag gulcingulcin gebeliğin durumuna göre eğer erken doğum riski varsa 26 veya 28 de bile bağlanıyor o senin ve bebeğin durumuna göre değişiyor ama normali 32 de başlıyor herşey yolunda ise
Sadumaneymen Betultatlisu ben 36 oldum geçen hafta kontrolum vardı gitmedim pazartesi gidicem nasipse o zaman bende girerim herhalde