Nevin27 Hanımlar 14.haftama girdim , arada karnım ağrıyor ve ishal oluyorum , karnımı da şiş hissediyorum bunlar normal mi ? Birde hep sol kasığımda batma oluyor
Kubrayy Nevin27 gebeliğin başından beri yaşıyorum 14 haftalık olduk bizde..normal diyolar ama çok sıkıntılı karnım ağrıyo çok huzursuzum ,probiyotik iyi geliyo bol bol ev yoğurdu tüket ,benimki biraz ileri boyutta hassas bağırsak sendromum var
Basaktelli Benimde aynı şikayetlerim var hep sol tarafımda ağrım oluyor bazen ishal bazen kabız oluyorum şuan 17 haftalığım ama 3 haftadır hep böyle doktora gittim magnezyum verdi o rahatlatıyor bide süt rahatlatıyor gaz sancısıymış
Nevin27 Basaktelli pazartesi kontrole gideceğim , belki bana da magnezyum verir ama süt her gün içiyorum
Enre Basaktelli bebeğinizin cinsiyeti belli mi peki genelde sol da erkek bebek olur derlerde merak ettim
ggmom Nevin27 bana aynısını normal süt yaptı laktoza alerjim var sanırım laktozsuz süt içmeye başladım gaz sancılarım da ishalim de geçti
Kbrayns Benim de sol tarafta batmalar oluyordu doktora gittim bebek sağ tarafta ama solda yoğun bir şekilde gaz var demişti muhtemelen senin de öyledir korkma. Magnezyum kullanıyordum günde bir tane gaz sancısı olunca günde 2 ye çıkar dedi doktorum şu an iyiyiz çok şükür. Sizin de öyledir muhtemelen korkmayın😍
Ebrulig Bizde 15’deyiz sol kasığımda batma hissi bende yaşıyorum. Ve gece yatarken ayaklarımın altı çok yanıyor😢
ggmom Ayrıca magnezyum kullanmayan soda da içebilir beni soda çok rahatlatıyor bacak ağrıma da iyi geliyor