32 haftalık olucam, bugün annem eşim yaptı her şeyi sabah 10da başladılar daha 10 dk önce bitti sağolsunlar ben arada öyle gittim geldim iki toz aldım ve bel ağrısından geberiyorum 😅bence ideal haftalar,kızımın her şeyinide yıkadım bi ütülemesi ve çanta hazırlıkları kaldı