Bus_ak18 amin inşallah ben Erzurumda da özele gidiyordum oraya da 100 ödüyordum ama renkli dev ekranda tek tek gosteriyordi doktorum 4 adet cercevelik boy renkli resimlerini veriyordu boydan profil yan duruşu çeşit çeşit burda o ilgiyi goremedim elden bir şey gelmiyor malesef yinede rabbime şükürler olsun durumumuz el veriyoe gidiyorum ozele ya olmayan ne yapsin şu virüs zamanı rabbim herkesin yardimcisi olsun inşallah