Yenianne_ rica ederim canım ne demek. Dediğim gibi başta bende çok şikayet ediyordum ama normalmiş. Bide haftalar ilerledikçe ağrılarında biraz daha artış olabilir oda bebeğin büyümesinden kaynaklanıyormuş. Kasık, bel ve mide ağrıları da başlıyor hazırlıklı ol yani. ☺️