Mombaby01 Eray beye giden arkadaşlar merkez coronavirüs açısından hijyenik mi dikkat ediliyor mu? Randevu saatinde içeri giriliyor mu
Minikmucizem13 Mombaby01 cok hijyenik ve kalabalik bir ortam kesinlikle degl bn iki oldu randevu saatimden 1 saat once gttm muayne oldum
Hll34 Minikmucizem13 merhaba siz doğum yaptınız mu acaba eray beye devam ediyormusunuz bende ona gitmeyi düşünüyorum da