seymos Haftadayım bebeğimi iki güne bir hıçkırdık zannediyorum ki rutin şekilde karnım pıt pıt atıyor. Normal mi endişe etmem gerekir mı? Kontrolume iki hafta var bu durumu doktoruna soran var mı? Yardimci olursaniz sevinirim
Selinnusta seymos bende 30. Haftadayım benimde bebiş en az günde bi kez hıçkırık tutuyo ve bu benim hoşuma gidiyo😁 ne zararı olabilir ki dr banu çiftçinin bu konu üzerine videosu var izleyin isterseniz akciğerleri su ile doluyo bu yüzden hıçkırık tutarlarmıs
Sonay seymos normal CNm Benimde o haftalarda başladı 36 haftalığım günde 2-3 defa oluyor anne karnındaki suyu yuttugu zaman hıçkırır Mış. Benimki yemeklerden sonra hıçkırıyor bence çok tatlı keyfini çıkar 😂
Annemine seymos benim kızım günde en az 3 kere hıçkırıyor. Bir yerde okumuştum hıçkırması iyiymiş. 😌👶
seymos Sonay evet siz deyince farkettim şimdi genelde yemeklerden sonra oldu 🙂 keyifli cidden. Sık olunca endişelendin açıkçası