sndsk Haftamızın içindeyiz bel ağrım çok arttı normal mi ? Bebeğim aşırı hareketli onunda bir etkisi var mi acaba dogurcam sanıyorum aklım çıkıyor 😭
ebrugulll sndsk bel ağrısından ben de çok çektim genelde çok ayakta kalınca veya iş yapınca artıyor. Onun dışında olmaması lazım
Kubra_s sndsk bende post açmıştım 30 haftamdayım agrıdan agladıgımı bilirim korse almanı tavsiye ederim ve günlük 20 dk egzersiz yapıyorum şükür azaldı
pyymamm sndsk doktorunuza belirtin daha erken sizin için doğum belirtisi olmasın. Magnezyum verip kasılmaları aprıları hafifletebilir doktorunuz bir süre. Benim 33+1de cok belim sızlardı magnezyumla erteledik biraz
Nehir66 sndsk 34+2 haftalığız bizde 🤦♀️Aynı durumu bende yaşıyorum belim kopacak gibi oluyor sağa sola dönemiyorum rahatlıkla🤦♀️Benim kızımda maşallah 🧿 hareketli çok ama hakaretli oldugundan değilde bebek ağırlaştıkça bel kasık ağırısı çok oluyor 🤦♀️