Haticebasyol43 Kizlar ben ogluma 12 ay once sezeryan ile dogum yaptim suan 29+5 hamileyim ilk oglumu 39 haftalikken dogurdum sizce kizimi kac haftalikken alirim kucagima hani erken dogum falan olmazsa merak ettim 🤔