rnya bende Deniz beye gidiyorum bir kere de Şükrü beye gittim diğer kontroller için , devlete de kaşık ağrısı için gitmiştim ama doktor hiç bana göstermedi ekranda bebeğimi kendisi baktı bi tane fotoğrafını verdi çok şaşırdım yani göstermemesine, medikalde fethi beyi bende çok duyuyorum fakat orda da ücret fazlaymış galiba ama bu detaylı için en iyisi kimse ona gitmek istiyorum ücret sıkıntı yapmıyorum 😊