Zehra2604 Merhaba 21 haftalık hamileyim, bebeğimin hareketlerini kasıklarımda hissediyorum. O kadar aşağıda olması normal mi? Virüs olaylarından doktorum da klinikte değil, tedirginim 😞
Oglunubeklyenanne Zehra2604 normal canım büyüdükce cıkıyo yukarıya benimki Şimdi bile bazen aşagıda tekmeliyo 26. Haftamız bitti bugün🙂
Rabia96 Zehra2604 tedirgin olma kuzum ilk zamanlar öyle olabiliyor hatta bende merak edip bakmıştım burda böyle yazan biri var mı diye. normal yani zaman geçtikce rahim yukarı doğru çıkıyor bebek büyüyor göbek deliğinin orda göğsünün altında hatta iyice yan taraflarında hissediyorsun heryerde geziyor🥰
Semam Zehra2604 Bence normal hic tedirgin olma ben 25+5 im suan ve hep kasık ve vajina üstünde hissediyorum 😂 Bazen sanki çıkacakmış gibi hissediyorum ama cok var bu sekilde hisseden 🤭🤭
Zehra2604 Oglunubeklyenanne aman iyi olsunlar da, nerde oldukları çok da önemli değil 😂😂 ama insan tedirgin oluyor bu kadar aşağıda hissedince
fosforlukalem Zehra2604 ben de 21 haftalık hamileyim. Ben de bazen kasıklarımda bazen daha yukarıda hissediyorum. Genelde uyurken aşağı inip yerleşiyor biraz tepindikten sonra sakinleşiyor 😅
Arzu_arslan 18 haftamdan beri bebeyim cok haraketliydi ….suan 29 haftalik oldum iki gundur gunde 5 6 kere tekmeliyor cok tedirgindim doktoruma sordum cikolata ye dedi bak haraketlenicekmi yedim vallah bebegim cowdu resmen 🤣🤣🤣doktor dedi buyuyor diye haraket edemiyor yeri azaldigi icin sende tedirgin olma ara sira boyle yapiyo wapwikler🥰
Arzu_arslan Awagida olmasi daha iyiyimis hemde doktor normal dogum icin cok iyi dedi rahat dogumun olur sende sikma canini