Mustafaemine Kızlar kabız oldum biraz afedersiniz zorladım ama az inşallah bişey olmaz zaten tuttuysa tutmuş tur heralde bu zamana kadar deme
cansel30 Mustafaemine duphalac diye bir şurup vermişti doktorum bana. Ama kullanmama gerek kalmamıştı size vermedi mi herhangi bir ilaç bu konuda
Simsimmm Mustafaemine canım uzun sürerse doktorunu ara büyük ihtimal ilaç verir bunun için rahatlarsın. Kendini çok zorlama zorlanmak iyi değil kayısı falan ye iyi gelir inşallah pozitif haberini alırsın ben 3 kere yaşadım tüp bebek yıkıklığını sen pozitif haberler alırsın inşallah
nursentlk Mustafaemine duphalac iç bol bol kayısı hoşafı iç kabızlığı yen çok kötü oluyor. ben ilk transferden 7 gün sonra öğrendim ilk değerim 5.13 dü 14 gün beklemedim
Subuss6 Bende yaşıyorum kabızlık yaa 4+5 haftalık hamileyim tüp bebekle ama hala kabızlık yaşıyorum doktorum bişi demedi şurup hakkında ben kendim gidip aldım ama geride kullanmaya korktum🙄