3_kiz_annesi Derin1 8 güm kala guzel cikmis hayirli olsun bende oyle ogrenmistim simdi dogdu 4 aylik kizim rabbim sana da yasatsin ve bir daha evlat acisi yasatmasin canim cok uzun ömrü olsun inşallah
Ruzgarperisi Derin1 bende 8 gün kala öğrenmiştim silik çizgi ile. 2 gün kala kopkoyu cikmisti .. malesef kürtaj oldum . İnşallah 2 ay sonra planlıyorum gebelik doktorum öyle uygun gördü . Sizinki hayırlı olsun sağlıkla gelsin minik kuzu
Nursel58 Derin1 canım üzülmeni istemem ama bende işığa doğru tuttuğumda ikinci çizgi gördüm hamile olduğumu sandım meğersem değilmişim ışığa tutmadan varsa hamilesin ama yoksa değilsin. Çünkü o çizgi testin altındaki gölgesi gibi bence iyicene emin ol
Derin1 tugbaayaz inşallah ya 😍 ilk bebeğimi 16 gün yaşadı kaybettik aradan yedi ay geçti ilk defa böyle çizgi belirdi testlerde 🥰
Mehtapca06 Var bende görüyorum ama kalp atışını duyana kadar çok şey yapma çünkü insan daha çok üzülüyor
Derin1 Mehtapca06 haklısınız kesinlikle psikolojimi etkilemek istemiyorum herşeyin hayırlısını versin Rabbim 🙏
tugbaayaz Derin1 canım benim çok zor bi durum Allah yardımcın olsun inşallah sağlıklı bi hamilelik geçirir ve kucağına sağlıkla alıp büyütürsün evladını 🤲😊
Derin1 3_kiz_annesi inşallah canım benim 🙏🥰Allah kimseye yaşatmasın tarifi çok zor gerçekten hiçbir yürek dayanamaz buna 😔
3_kiz_annesi Derin1 çok zormus derler ya babası ölene yetim annesi ölene öksüz derler ama evlat acısına bir şey diyememisler onun tarifi yokmuş rabbim kimseye yasatmasin
Derin1 Elif0 erken yumurtlama falan olmuş olabilir mi tam bilemiyorum fazla ümide de kapılmak istemiyorum .
Deletedmom316 Derin1 benimde oyle kasigimda agri sizi sanci var goğuzlerimde sış ve sizlama var 🙄 acaba ola bilirmi gebelik
Derin1 Ruzgarperisi Amin inşallah var ise hayırlısı olsun 🙏 Allah size de nasip etsin en kısa zamanda 🤲