Emine3834 Herkese merhaba 32 haftalık gebeyim ve dışarıda o kadar fazla çatlak kremi var ki hangisinin etkili ve zararsız olacağını bilemiyorum önereceğiniz çatlak önleyici ya da giderici krem ya da yağ var mi ? Yardımcı olursanız çok sevinirim
Gamzedngdn Emine3834 27+4 haftalık oldum 12 haftadan beri Hindistan cevizi yağı sürüyorum ama yinede çatladım 😖
sukranaslier Emine3834 frei oil çatlak yağı 3-4. Ayından beridir kullanıyorum çok memnun kaldım ama düzenli süreceksin sabah akşam ben karnıma sürdüm hiç bir çatlağım olmadı ama kalcama sürmediğim için çatladım her yerine sürmeye çalış
mom101 Canım Doğal aloe vera jeliyle hindistan cevizi yağını karıştırıp sürmeyi duymuştum ama hamilelik boyunca sürmelisin sonrasında kayb olsun diye
Ssultann Emine3834 ben arifoğlu nun soğuk sıkım hindistan cevizi yağını kullanıyorum çokta memnunum lieracta kullandım 1 kutu
Emine3834 Ssultann çok teşekkür ederim :) bende kakao yağı duymuştum onu biraz kullandım şu an çok aşırı bir çatlağım yok ama yavaş yavaş oluşmaya başlamış bende ne kullanacağımı bilemedim mustela nın çatlak kremini de çok övdüler ama memnun kalmayanlar da olmuş haliyle
Twinksmom Emine3834 Bio oil yada re gen oil bulursan ben hem onu hemde coconot yağıyla zeytinyağı kullanıyorum ona rağmen var bünye meselesi canım birazda💆🏼♀️
Emine3834 Twinksmom evet kesinlikle ne kadar kullanırsan kullan bünye yapısında varsa kesin oluyor ama yine de psikolojik olarak insan elimden geleni yaptım demek istiyor :(
Ssultann Emine3834 aslında birazda ciltle alakalı kardeşim bisürü şey kullandı ama harita gibiydi bol su iç mutlaka oda etkili egzersiz sıkıntın yoksa yap esnetiyo