Hmlayse Ben yaşadım bu durumu hastaneye gitmeme 3 gun vardı lekelenmem oldu son adetime göre 6 haftalık hamileydim. Acile gittim hiçbişey göremediler beni üstte kadin doğuma yönlendirdiler oda düşük yapiyosun dedi 2 gun sonra gel kan tahlili ver dedi cıktı gitti odadan bisey sormama musade etmeden. 3 gun sonraki randevuya resmen ağlayarak gittim kurtajami alından acaba diye doktor vakti keseyide gördü kalp atisinida gördü. O yuzden bekle derim ben sana ve güvenebilecen bi doktora git 😊 Simdi Allaha şükür 25+5 haftalık hamileyim insani strese sokmaktan başka bi ise yaramıyorlar