UZUME Kizlar midem cok yanıyor hurma yedim fayda etmefi su ictim yok soda ictim yok tatli yedim yok gecmiyor bir turlu rennie yi de 3 kaşık ictim gun boyu fazlasi zarar diye içemiyorum yok mu baska onerileriniz????
Mervedoganay UZUME canım benimde öyle ve beni karbonat kurtarıyo 1 çay kaşığı karbonat at ağzına su iç anında kesiyo beni
kader_jin48 UZUME karbonat bir çay kaşıgı suya at iç ve patates haşla ben kesinlikle patates haşlaması yediğimde kurtuluyorum 🥰tuzsuz yağzız olsun 2tane haşlasan yeter Li ye hemen iyi olursn inşşallah benim gibi..bana iyi geldi inşşalah sizede iyi gelr
busraydinli UZUME acidpass diye çiğnenen bi tablet var doktorum önerdi 3 aydır falan kullanıyorum. İçinde 12 tane var eczanede 19.80 Tl. Aldıktan 5 dk sonra hiçbir şeyin kalmıyor. Zararı da yok dedi doktorum. Denemeni öneririm ☺️
Mervedoganay UZUME Yok doktor önermedi yalan yok daha doğrusu sormadım benden önce doğum yapmış arkadaşlarım kullanıyodu onların tavsiyeleri ama öyle çok takıntılı olma karbonat herşey gibi fazla abartmadığın müddetçe zararı olmaz rahat ol. Istersen sen sor tabi için rahat etsin
Deleted5544 rennieyi bilmiyorum da gaviscon iciyorum bende, az da olsa rahatlatıyor gece de salatalık yedim ama pek fayda etmedi
Kvlkgzmerhn Benimki asla gecmiyor doktor verecek.ilacim kalmadı artik dedi yogurt yedim bir saattir normal insanim allaha şükür 😂🙏