Merhabalar kızlar, benım adetim ayın 21 inde bitti biz ayın 21ınden beri bir günü atlamadan bırlıkte oluyoruz dün ve bugün dahil olmak üzere ilk defa ayağa kalktığım zaman ani gözlerim kararıyor acaba gebelik olabılır mi ? 2 gün önce test yaptım ve teste dün baktığım zaman hafif bir çizgi vardı ama bu buharlaşma çizgisi gibiydi yani kıpkırmızı değildi yardımcı olursanız mutlu olurum ❤️