Kızlar 17 haftalık hamileyim ayda 1 kontrolum var bu pazarteside var aslında çok gitmek istiyorum 1 aydır görmüyoruz merakda ediyorum ama malum virüs var ve bu bizim hastanelerde de bulunuyor gitmek içimizden gelmiyor bi kaç sorum olucak çatlak kremi kullanmaya ne zaman basladınız baslamam gerekiyormu?,birde Sizce doğrumu yapıyorum yani insan hastaneye gitmeye korkuyor en azından diyorum şuan bir sıkıntım problemim yok agrım sızım herhangi bir şeyde yok hatta geçen gün ilk defa böyle minik pıt pıt şeklinde bi şey hissetim beebğimdir diye düşündümm,şu durumlar biraz düzelene kadar acil bir şeyim olmadıgı sürece gitmeyeyim,doktorumu arasam şimdi gel diycek tabi özel hastane zaten bilmiyorum aklım karıştı hasteneye gitmek de istemiyorum