Kk39 40 hafta boyunca kızımı kucağıma almayı bekledim. Her gören senin karnın düşmüş kesin erken gelecek dikkat et diye uyarıyordu. Gel gör ki 41+0 da geldi oda suni sancıyla artık doktorum daha fazla kalamaz içerde dedi o şekilde doğumu gerçekleşti. Bence bu söylenen hurafe 😂