Ayse-karadag 39+5 haftalığım ne suyum geldi nede nişanım bi hafta 1cm açıklığım vardı o kadar karnımın etleri açıyo artık
Ssultann Ayse-karadag sorma canım ya bende 39 haftalık 1 buçuk haftadır 1 cm ile geziyorum yapmadığım şey kalmadı pazartesi suni ile yatış yapıcam
seda1anne Ayse-karadag afedersiniz ilişkiye girmek ve eşinizin içinize boşalması da doğumu başlatıyormuş , buradaki arkadaşlardan okuduğum kadarıyla
Zuleyhaaslan Ayse-karadag aynıyız canım benimde ne su ne nişan ne sancı birşey yok stres yapma daha var gümlerin dolmasına 🤦♀️
Ayse-karadag Ssultann ya deme doktor beş gün içinde doğmazsa pazartesi gel dedi suni sancı da istemiyorum
Ssultann Ayse-karadag bende hiç istemiyodum maalesef ama başıma geldi 🤷🏻♀️ Sezaryende istemiyorum bakalım suni ile deneyeceğiz hayırlısı artık
Ssultann Reyhan2805 valla 1 günü var suniye gerek kalmaması için yarın geldi geldi yoksa yandım galiba 🤦🏽♀️
Buusercik 38+6 yım ben de sadece nişanım geldi 1 cmlik açıklık var arada da lekeli akıntım var ama ağrım cok fazla ne yaptıysam dinmedi