Herseyim Ankara zübeyde hanıma giden varmı randevusuz bakarlar mi acaba sabahtan gitsem birde 29 haftalıgim ilk defa gidicem oraya sorun olur mu
serifebzk Herseyim canım randevusuz sabah gidip sıra alabiliyosun ama randevululara öncelik tanıyolar tabi
Herseyim delettdmom66 Ya ben aslında ayin 9 na gülhaneyde aldım gözüm korktuğu için o kadar beklemek istemiyorm yarın içim rahatlasın istiyorm ondan oraya randevu alınca tekrar alamadım
Herseyim Bgmbgm Tamam canım teşekkür ederim o hastaneye ilk gidicem bakarlar mi ki şimdiye kadar neresi takip ediyordu oraya git falan demezler inşallah bi kaç kere öyle şeyler dediklerini duydum ama
Herseyim Kaderbur randevum başka bir hastaneyede var ben içim rahat etsin diye randevu günü uzak diye gideceğim buraya tekrardan randevu vermiyorlar erkenden gidicem inşallah
elif0690 Herseyim Canim bakiyilar tabi ki ama biraz bklmk zornda kalabilirsin..Ne kadar erkn gdersen o kadar iyi..
Herseyim elif0690 evet geldim canım sıra coktu sağolsun bir bayan iki fiş almış iki işlem yapacağım die onada bir fiş yetiyormius bana verdi fişini şimdi dr ye göründüm radyoloji usg sırası bekliyorm