Semadurmus Kizlar sizlere bisey sormak istiyorum suan 8 haftalik hamileyim her kalktigimda sag kasigima sanci giriyo sizinde oyle oldumu
Nse Semadurmus evet cnm hamileligimi öğrendiğim de 6 haftalikti ama o kasik ağrısını baya çektim sabaha kadar ağrısına uyuyamazdim ama sen yine de doktoruna sor istersen
1tinybean Semadurmus ben de 7 haftalık hamileyim ara ara bana da oluyor. Kanamalı değilse ve uzun süreli olmuyorsa sorun olacağını düşünmüyorum
Semadurmus Nse sordum cnm normal oldugunu soyledi ikinci hamileligim bu benim kizimda boyle olmamisti
Susam06 O haftalarda benimde kasık ağrılarım vardı doktorum bebek kendine yer açıyo rahim genosliyo normal demişti. Ama tabiiki doktorunla bunu paylaş canım .