7 haftalık gebeyim.. bu sabah idrara çıktığımda kanlı koyu idrar oldugunu gördüm. Bir inceki gece kasik ve bel agrim vardi sabah kalktigimda sadece tek böbrek ağrım vardı. Acele doktira gittik bobregimin teki büyümüş..ve idrar testinde enfeksiyon ve kan çıktı.. cok korktum açıkçası. Doktor antibiyotik verdi.. bu hastalığı geçirenler var mı? Neler yapmam lazım lutfen yardım..