Merhaba arkadaslar 5+2 ilk gebelik dün hafif pembe akıntım vardı doktoruma gittim ve kese gözüküyor dedi. Sabah aksam progestan fitil verildi alttan ancak 1saat once su gibi kanamam başladı acile gittim progestan igne vuruldum 😞 suan hala kanamam var kıpırdamaya korkuyorum hayırlısı olur inşallah ☹️