Ergulergiller Doktorum bu hafta kontrolde bebeğin kısa gibi dedi arkadaşlar bu ne demek oluyor yaşayan var mı
Krkas-turan76 Ergulergiller korkma benim de bebegim biraz küçük dedi minyon olucak dedi yani Allahın izniyle hicbirseyciler olmaz