Yasmincrn yaptırmanız gerekiyorsa yaptırın tabi kimse böyle olsun istemez birşey yerken enfeksiyon kaparmıyım diye kimse düşünmez ama Buda sizin sınavınız ben iki gebeliğimdede yaptırdım ikiside 16 haftanın içinde yapıldı çok az anlık bir ağrı oluyor ama geçiyor sonra biz güçlü anneleriz önceliğimiz evlatlarımız olduğu için kendi canımızın acısı önemli olmuyor bu süreçte sonuç ne olursa olsun inşallah iyi olur kimseyi dinlemeyin benim ilk bebeğim kalp hastasıydı 4 aylıktı kaybettim herkes farklı bir yorum yaptı yok niye aldırmadın yok niye doğurdun gibi ama ben öyle olsun istemedim ki kimse istemez sen elinden geleni yap gerisini Allah’a bırak o herşeyin en iyisini bilir