Kızlar aslında sormak istemezdim ama gerçekten merak ediyorum 4 aylık hamileyim çok zayıf hamile kaldığım için fazla büyük gögsum yoktu şimdi biraz biraz büyümeye başladı acaba tam olarak süt ne zaman oluşur daha fazla buyur bebeğimi emziremiycem o büyüklüğe gelmiycek diye çok takıyorum