serifeismetalper canım ben baby me aldım 32. Haftadan beri kullanıorm daha öncesindende ara ara sürüyordum…hiç çatlamadı şimdilik iyi gibi… Bebeğim doğumca da mustela kullanacağım içeri doğal temiz… canım bu gögüs ucu kremleri deneye deneye memnun kalıyorsn deneme yanılma gibi gögüs kalkanından memnun kalan çok gümüş kapaklardan da memnun olan çok hiç memnun olmayanda var… zeytinyağ süren kantoran yağ süren var … Bal mumu süren var…