Normalde zorunlu sezeryan için 6 nisan gün aldığımız, Oğluşumuz erken gelmeye karar verince 03.04.2020 sabah 9 da uyurken biranda suyum geldi ne olduğunu anlayamadan hemen lavoboya koştum sonra eşimi aradım iş yeri gebzede olduğu için gelmesi uzun zaman aldı o arada annemin evi yakın olduğundan hemen taksiyle hastaneye gittik10 da gittiğim hastanede hemşire nst bağladı tansiyonum, ölçüldü sonda takıldı ben biraz gerildim takılırken ama inanın korkulcak gibi değil daha sonra ameliyathaneye alındım. Anestezi uzmanı geldi ve belimden igne yapıldı biraz ilkten panikledim ama iğne hiç acımıyor hemen uyustum. Elektrik çarpması gibi bir his. Doktorum geldi görmek istiyorum hocayı dedim. Gördüm sonra çok panikleyince kalp atışlarım çok yükseldi hoca sakinleştirici yapın hemen dedi. İnanın mis gibi uyymuşum, uyandım ameliyat bitmişti son dikişimi yaptılar beni sedyeyle aldılar odama. Bebegimi sordum hemen getirdiler sarıldık. Çok sancım ağrım olmadı ama olabildigince yürüyün. Panik olmamaya çalışın.Sadce süt sorunu yaşadım henüz sütüm cok az geliyor ama pes etmiyorum doktorum olabilir dedi sezeryanda mama takviyesi yapıyoruz Herkese kolay doğum dilerim sevgiler güzel anne adayları💙💙🙏 Sormak istediklerinizi cevaplarım.