Sentrk 19+5 haftaligim bir haftadir sabahlari bebegimi hissediyordum…bugun hic hissedemedim sadce iki saat bi yolculuk yaptim ondan mi acaba hissedmedim
fosforlukalem Sentrk düzenli hareketler 24-25 haftadan sonra başlar diye biliyorum. Senin kadarken ben de her gün hissetmeyebiliyordum. Düzenli hareketler başlayınca günde en az 10 hareket olup olmadığını takip etmek lazım
Zhrnz Sentrk anne yorulunca bebekde yorulur haliyle isterseniz bi.cikolta falan yiyin uzerine.bol su.icip solunuza uzanin haftaniz daha erken hissedememe durumu olabilir 🤗
Zhrnz Sentrk aynenn stres daha cok etki.eder.cocuga en.25 de hissetmeyip gitmistim o.zaman usg de.cok hareketliydi ama ben.hissetmiyomusum 3. Gebelik olmasina ragmen🤗
Anneolacagimben 20 haftaliga kadar hissetmemek normalmiş ben 17 haftaligim hiç hissetmiyorum şuan düzenli değildir arkasını dönmüş olabilir
Wonderanne Sentrk bende de öyle bir babaya tepki veriyoruz ben 6. Haftada öğrendim o zamandan beri sesli sessiz Kur’an okuyorum ondan mı sessiz sakin benleyken anlamadım gece çok hareketli birde sabah uyanınca kurban olurum ben onu verene 🥰🤩
krktasnihal90 Merhaba bu haftalarda gündüzleri genelde uyuyorlarmıs zaten çok fazla hissetmek için erken haftalardayız endişe etmeyin
krktasnihal90 Sentrk evet ikinci gebeliğim ama yeni yeni hissediyorum oda nadir yani Rabbim sağlıcakla kucağımıza almayı nasip etsin