Ben aldım nuk Cam biberon ve emziğini de. Bebiş daha karında kullanamadım tabi. Ama ilk doğumda değilde 3 aylıkken kullanmayı düşünüyorum. Bir tane chicco aldım ilk onla başlayacağım. çünkü ilk kızımda aventle başlamıştım chicco yu verdiğimde benim memem sanıp reddetmişti. Hee dedim o zaman direk chicco alayım ki biberon değil anne memesi sansın.geniş bir biberon kocaman başlığı var.