Aydeniz09 Semaalkan Lierac Jel kullanıyorum. Şuan 20 haftalığız memnunum. Biraz pahalı internetten almanızı öneririm. Ama işe yarıyor
Gamzegrgl Tek kelime ile genetik🥺 32.haftaya kadar birşeyim yoktu hindistan cevizi yağı ve kantaron yağı kullanıyordum minik minik başladı az da olsa karnımda da var 35.haftadayız. 🤷♀️🙂 Ama nemli tutmak önemli duş ve çok su içmek. 🙂