Dugmeveannesi_ Virüs nedeniyle Giresun’da memleketteyim gidemiyorum bu gidişle doğumu burda yapicam Giresun’da Hüseyin mıhçı varmış herkes onu tavsiye ediyor. Pazartesi gidicem ama ona giden yada doğum yapmış olan var mi
dilekgi123 tabi guler yuzlu muayeneden once hal hatir sorar esimle giderim hep onunda ayni sekilde bebegi gosterirken sakinlestirici bi ses tonuyla bebegi anlatir . ben iki uc doktora daha gorunmustum devletlerde nerdeyse azarliyolar insani
Dugmeveannesi_ dilekgi123 bende pazartesi gidicem eğer İstanbul’a evime gidemezsem burda doğum yapicam inşallah iyi olur
Dugmeveannesi_ Yel282828 Esra hanıma benim bir arkadaşım.gityi doğumu onda yaptı hiç memnun değildi. 15 saat sancı çekmiş başka bir eve gelip dogurtmus onu
Yel282828 Dugmeveannesi_ benimki sezeryan olduğu için o konuda bisey diyemiycem canim doğrudur herkes çektiğini bilir.en başından beri ona gidiyorum çok ilgili 3 haftam kaldı doğuma
Yel282828 Dugmeveannesi_ âmin canım rabbim bu sıkıntılı günlerden hepimizi sağlıkla çıkarsın inşallah